9 Maj 2013

Hejsan alla:) Idag är det Torsdag och jag har varit ledig heela dagen, vilket ni säker också har varit såklart:) Super härligt! Tänkte bara dra igenom vad jag gjort idag. Gick upp tidigt imorse för att gå upp till grannen och rida. Det blev en lugn skritt tur i skogen. Kom hem lite senare under dagen och åt lunch. Var sen bara hemma och grejade ute. Putsade mina ridstövlar och städade rummet. Annars har jag väll inte gjort så mycket. Har ätit tacos och ska snart sätta mig och se på tv. Tänkte bara säga att nu ska jag verkligen börja blogga på allvar. Min andra data som har varit lite "dålig" håller på att fixats så att nya fina bilder ska komma upp på bloggen samt den ny header. Vi hörs snart igen världens bästa blogg läsare:)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0