20 Juli 2013

Godmorgon, hoppas alla har sovit gott:) Jag vaknade för en stund sen och har suttit ute på altanen med en katt i knät och ätit frukost. Mysigt! Tarzan (Mammas papegoja) var också med ute på altanen idag så han tyckte det var väldigt spännande hehe:) Idag så blir det ingen ridning för mig. I eftermiddag ska jag åka hem till min moster och så ska vi äta middag där. Efter att vi ätit middag så ska vi till fallens dagar och se när min kusin spelar. Så det ska bli kul! Nu på dagen är det ju alldeles för varmt att rida plus att alla hysteriska bromsar kommer O_o Så det blir ridning för mig imorgon i stället. Nu så ska jag snart gå in en stund och bara ta det lugnt. Jag kommer ju vara iväg senare i dag så därför har jag fixat några tidsinställda som kommer dyka upp här under dagen så bloggen kommer inte stå tom! Kramar Maja.
Lilla Tarzan
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0