Gårdagen

Igår var jag på fallens dagar i Trollhättan tilsammans med några släktingar. Vi kollade på fallen då det forsade vatten. Måste säga att det var riktigt coolt att se när det rasade vatten. Efter fallen gick vi till torget och kollade runt. Jag hittade ett par nya skor. Svarta sommarskor med blommor på.
Fastnade verkligen för dom:) Vi gick runt på torget där och lyssnade även lite på när min kusin spelade trummor i ett band. Han var väldigt duktig. Innan vi åkte till fallensdagar var jag hemma hos min moster. Där åt vi middag och fikade sverige kaka. Mumsigt! Gosade också med deras nya lilla kattunge. Super söt verkligen! Vi åkte hem på kvällen runt tio. Eftersom vi bor så långt ifrån dem tog det drygt en timme att komma hem. Ja, så såg gårdagen ut för mig kramar Maja:)
 
 


Kommentarer
Angel

Var du där? Jag var där också! :D

Svar: Aa jag var där men det var på kvällen:)
majia.blogg.se

2013-07-22 @ 08:52:21
URL: http://anjjzaceah.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0