Dagen i stallet!

Har varit i stallet idag så tänkte berätta lite vad jag gjorde och så. Idag så tog jag en liten ridtur på en utav hästarna.Vi skrittade bara och red inte så länge, ksnske bara tjugo, femton minuter. Man får ju börja lite lugnt efter vintervilan. Det gick jätte bra! Sen sopade jag stallet. Det var redan mockat idag så mocka behövde jag inte göra! Sen pysslade jag om hästarna lite innan jag cyklade hem. Så himla härligt att isen på vägen försvunnit nu! Kan äntligen cykla till stallet! Det går dubbelt så snabbt en om man bara går. Ha en fortsatt trevlig Lördags kväll nu, kram!


Kommentarer
Ebba

Sv; Åh tack! :D
Nja alltså.. Bilderna i headern redigerar jag först som jag vill ha dem 1 och 1, i picmonkey.com .
Sen har jag ju smält ihop dem i kanterna mot varandra, det gör jag i Gimp 2.8 .
Och sen texten gör jag i Pixlr.com

Alla program är gratis! ;D

Svar: Okej:) Den är verkligen jätte fin din header:)
Majia

2013-03-04 @ 16:20:33
URL: http://northons.blogg.se/
Ebba

Sv; Åh tack så jättemycket! :D

2013-03-04 @ 18:17:30
URL: http://northons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0