31 Mars 2013

Hej världen! Förlåt för världens sämsta uppdatering! Men tänkte iallafall dra igenom vad jag gjort idag. Började dagen med att gå upp till grannen och ta en härlig uteritt i solen. Super mysigt verkligen och allt gick jätte fint och bra. Super härligt att det är sommartid nu så att det är så ljust hela tiden! Senare under dagen när jag hade kommit hem åkte jag tillsammans med min familj till min mormor och morfar. Var där i stort sett hela dagen och hade det jätte trevligt. Vi pratade, åt god mat och gosade med deras söta katter<3 När jag kom hem gick jag ut och joggade med brorsan . Det gick jätte bra! Ja, så nu hade jag tänkt fortsätta se på tv. Ha en fortsatt trevlig kväll kramar Maja.
 
 
 
 


Kommentarer
Erika

Gud så mysigt :3 Hade också en bra början av dagen :) Fin blogg! Jag rider också som du kanske ser på bloggnamnet ;) haha Kika gärna in på min blogg å lämna kommentarer ;)

Svar: Okej härligt, tack så jätte mycket din blogg är jätte fin:D
Maja

2013-03-31 @ 23:11:33
URL: http://erikarider.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0