15 Mars 2013

Är medveten om att uppdateringen inte är har varit den bästa de senaste dagarna men lovar att jag ska bättra mig! Ska försöka skriva mellan två-fem inlägg varje dag. Men, men nu är det som det är! 
 
Idag ska jag gå upp till grannen och rida, mocka och rykta hästarna. Det kommer nog bli jätte bra! Ja, nu har jag ingenting speciellt för mig. Idrotten börjar snart. Har kort dag idag så kommer hem tidigt! Härligt! Annars ska jag väll bara ha en trevlig fredagskväll med min familj:) Ha en fortsatt trevlig Fredag kramar Maja.


Kommentarer
Erika

Själv fyllde jag år den 15:de x)

Svar: Okej, grattis i efterskott:D
Maja

2013-03-29 @ 23:44:03
URL: http://erikarider.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0