Veckan som kommer

Nu är det Måndag igen och det betyder att vi "klickar" igång ännu en ny härligt vecka med förhoppningsvis sol och värme! Tänkte dra igenom vad jag kommer att hitta på denna veckan!
 
Idag har jag varit hemma hos världens bästa Louise. Åkte dit i morse. Vi tog det ganska lugnt, pratade och var mycket med hennes underbara hundar. Vid tre tiden åkte jag med mamma hem. Nu har jag precis hjälpt mamma med maten och senare ikväll drar jag upp till stallet och rider en stund. Imorgon ska jag inte göra något speciellt vad jag vet. Är väll med någon kompis på dagen och åker och rider senare på kvällen antagligen. Ska kanske se till att bada i havet någon gång! Var såå nära att hoppa i men ändrade mig väldigt snabbt såfort jag kände på vattnet haha. Tycker fortfarande det är jätte kallt i vattnet... Både Onsdag, Torsdag och på Fredag blir det mycket ridning och mys med grannes hästar. Ska kanske åka in till Torp någon gång i veckan för att köpa presenter till min farmor som fyller år på Lördag. 
 
På Lördag ska jag som sagt hem till min farmor som fyller år.Vi ska dit på eftermiddagen för att grilla och träffa lite släktingar och så. Det kommer nog bli jätte trevligt hoppas jag. Ska kanske sova över hos farmor över natten. Vet inte riktigt hur det blir en. Söndag har jag verkligen ingen aning om vad jag sa hitta på så det blir väll vad det blir. Kommer antagligen rida såklart.  Nu ska jag snart äta middag. Bloggas mer ikväll! Kram på er!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0