15 Juni 2013

Hej alla fina bloggläsare! Tänkte dra igenom min dag för er nu. Gick upp ganska tidigt idag, typ halv åtta. Gick upp och gjorde mig iordning för att gå till stallet. Var i stallet tills klockan var tolv ungefär innan jag cyklade hem. När jag kom hem städade hela huset. Ibland får jag bara för mig att jag tydligen ska städa och då städar jag i stort sett hela huset haha;D Efter att jag hade städat klart åt jag lunch och gjorde mig iordning för att åka till Tofta.
 
Jag åkte till Tofta tillsammans med min pappa och brorsa för att vi skulle lyssna på musik och äta lite gott. När vi  kom dit träffade jag Elin, Alva och Louise så då pratade vi lite med varann och hade det jätte trevligt! Det var jätte kul att träffa dem verkligen. Efter att vi hade varit på Tofta under kvällen åkte jag hem. Ja, så nu sitter jag här hemma och ska snart titta en stund på tv. Det bloggas mer imorgon! Kram på er:)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0