11 Juni 2013

Hejsan alla! Tänkte bara dra igenom vad jag har hittat på idag. Okey, idag har det varit en väldigt lång dag. I skolan så skulle hela min klass gå en slags kulturvandring. Vi delade upp oss så att alla tjejerna hamnade i en grupp. Kulturvandringen var cirka 1 mil! Ja, det var väldigt jobbigt att vandra runt en mil kan man säga fast jag hade ju världens bästa tjej kompisar som sällskap med mig och vi hade tur med vädret:) Det bästa med kulturvandringen var väll att vi gick igenom en hästhage där det gick fullt av söta ponnyer. De var alla väldigt nyfikna och gick fram och hälsade försiktigt på oss. Jätte söta hästar verkligen. När vi hade gått en halv mil typ gick vi och åt ute. Typiskt nog var allt vatten slut när vi kom fram så vi fick äta pyttepanna utan något att drika. Vi var väldigt törstiga men som tur var gick vi förbi min kompis Linas hus strax därefter så alla sprang in till Lina och drack vatten^^ Sen gick vi tillbaka till skolan.
 
När jag hade kommit hem så bytte jag snabbt om till ridkläder och cyklade sen upp till min grannes hästar. Där red jag en stund i skogen och pysslade lite med hästarna. När jag kom hem från stallet hjälpte jag till lite hemma och åt middag. Efter att jag hade ätit middag gick jag ut med min grannes hund en stund och senare när jag kom hem satte jag mig och tittade på tv en stund.
 
Nu sitter jag i soffan och har inte så mycket att göra. Hade jätte ont i huvudet förut men det börjar gå över. Nu ska jag snart lägga mig för att sova. Klockan är ju inte alls så mycket men känner att jag nog behöver det så att jag orkar med sista skoldagen imorgon! Tänk att det bara är två dagar kvar tills skolavslutningen. Jag längtar verkligen! Kram Maja:)
 
 
 
 


Kommentarer
Alice

Sv: Tackar :)

2013-06-12 @ 19:57:35
URL: http://crazyhorsealice.blogg.se
Angel

Naw va söt du är Maja <3

Svar: Tack detsamma^^<3
Maja

2013-06-13 @ 18:33:17
URL: http://anjzaceah.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0