Skola!

Sitter i skolan just nu! Ska snart ha engelska. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra... Har så HIMLA ont i min axel. Vet inte vad jag gjort med den. Kanske mockat för mycket;) Hehe. Men idag har jag inte planerat så mycket. När jag kommer hem ska jag nog gå ut och gå med grannens hund. Sen MÅSTE jag städa mitt rum som ser ut som ett bombnedfall alltså väldigt stökigt O_o
 
När jag städat rummet måste jag även göra läxor. Franska inför förhöret imorgon och kemi inför ett prov vi har nästa vecka! Måste verkligen träna=/ Som ni nog förstår kommer inte uppdateringen vara på topp idag men skolan måste ju gå före bloggen! Så är det ju bara=(  



Kommentarer
moa e

http://teambracke.blogg.se/2013/january/veckans-blogg-ny-omgang.html#comment

Va gärna med i veckans blogg.
enkla regler-
avsluts på söndag.

ha de bra! :)

Svar: Tack=)
Majia

2013-01-22 @ 15:10:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0