26 Januari 2013

Lördag<3 Älskar Lördagar! Det är så härligt att vakna på morgon (oftast när man vill) och bara tänka: Jag är ledig HELA dagen=D 
 
Idag så har jag varit uppe hos granen och mockat och rycktat lite. Senare vandrade jag hem i värmen;););) Det blåser ju som sjutton ute... Höll på att blåsa iväg förut;)Men när jag kom hem grejade jag lite på bloggen och sen spelat lite. Gosat med Robin och hjälp till med middagen. Jag skötte potatis gratängen! Ikväll hade jag tänkt äta middag, se på någon trevlig film och kanske äta lite popcorn<3 Imorgon kanske jag ska passa grannens hund men det är inte säker så jag kanske går och rider lite eller något=D Inget planerat iallafall! Nu så ska jag fixa några tidsinställda här på bloggen! Hörs!
Lilla Sally<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0