19 Januari 2013

Okej, om jag ska dra igenom dagen så kan jag säga att den varit toppen bra! Började dagen med att gå upp till grannens hästar. Vågade inte rida idag då det är så himla halt och hästen jag rider har inte några broddar för tillfället så jag ryktade hästarna bara. Efter att jag ryktat hästarna så släppte jag ut dem i hagen igen och gjorde rent i stallet innan jag gick hem. När jag kom hem så tog jag en promenad i solen fasten det var svinkallt... Jag kan ju säga att jag typ var en ispinne när jag kom hem O_o... Hehe... Men, men senare under dagen så åkte jag till Torp. Skulle försöka hitta en ny ridväst då min gamla är för liten. Tyvärr hittade jag ingen väst som passade, så jag får köpa en någon annan dag=) Men gick runt i lite affärer och kollade på kläder och sedan handlade jag lite mat också! Nu sitter jag här hemma och har precis satt mig framför teven med lilla Robin i knät (Robin är mitt och min bros marsvin)! 
 
                  

 
 
                  
                                                
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0