Lite sanningar om mig

  • Jag är exakt 159,3 cm
  • Jag är en extrem hästnörd. Hästar är verkligen mitt liv<3
  • Jag har varit lucia år 2011 inför massa människor=O 
  • Jag är jätte dålig på att städa mitt rum! När jag väl har städat det så tar det bara en timme innan det är stökigt igen! Hahah vet inte hur jag lyckas? O_o
  • Jag har storlket 36 på mina skor.
  • Jag brukar inte äta så mycket lösgodis typ som géle hallon och sega råttor uscch! Kanske att jag äter någon liten choklad bit eller något annat små sött då och då. 
  • Jag tränar väldigt mycket t.ex rider, cyklar, simmar och är ute joggar.
  • Jag pratar jätte mycket ibland. Är alltså väldigt pratglad;)
  • Jag skrattar jätte högt och jätte knäppt;) Hehe=D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0