11 Februari 2013

Halloj!!! Har precis gjort klart läxorna och sitter och lyssnar på musik just nu! Skönt att bara sitta och ta det lugnt efter att man haft en fullspäckad dag med skola, ridning och läxor! Pust;))) Idag gick jag kort dag i skolan så det var skönt. Efter att jag vart i skolan så tog jag bussen hem. När jag kom hem så slängde jag i mig lite flingor och sen drog jag till ridklubben.
 
 
Idag red vi inte, utan vi hade teori. Även det är viktig! Vi pratade om olika hästsjukdomar. Fy sjutton vad mycket hemska sjukdomar det finns=( Man ska vara glad för att ens gullisar är friska<3 Men efter att vi pratat om hur man motvärkade sjukdomarna så pratade vi även lite om olika bett och träns. Detta var verkligen en intressant teori lektion som jag verkligen känner att jag har lärt mig mycket av. Topppen! Snart ska jag sätta mig och gosa lite med Robin och senare hade jag tänk se om det är något bra på teven=)  
Jag och världens bästa Fabbe<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0