My birthday

Hejsan alla fina bloggläsare! Hoppas allt är bra med er. Själv mår jag toppen! Som ni kanske ser på rubriken fyller jag år idag. Är fjorton år nu. Det har verkligen varit en jätte härlig dag. Överraskades i skolan av kompisarna som gav mig massa muffins, mums hahah:D Tusen kramar till er<3 Ja annars har jag inte gjort något speciellt en. Ska vara hemma hela dagen idag och bara ta det lugnt. Fick lite paket imorse också som jag är jätte glad över. Nu ska jag greja lite på rummet så jag uppdaterar mer ikväll kramar Maja:)
Världens sötaste Robin<3
 


Kommentarer
Nea~

Sv; Ja, han var söt :) Allt bra idag? :)

2013-04-17 @ 17:11:05
URL: http://neabengtsson.blogg.se
Emmi<3

GRATTIS I EFTERSKOTT MAJA!!<3

Svar: Tack Emmi<3 Du är bäst:D
Maja

2013-04-19 @ 21:56:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0