4 April 2013

Hejsan alla fina bloggläsare! Tänkte bara dra igenom dagen lite snabbt nu. Vaknade ganska tidigt idag typ sju? Grejade en stund med datan och gick sen upp för att äta frukost och så. Var ute hela morgonen med pappa och grejade i trädgården. Tog ett par härliga vår foton som kommer komma upp senare till helgen här på bloggen. När klockan var närmre ett åkte jag till grannens hästar och bara ryktade och myste lite med alla söta pollarna<3 Var där ungefär en och en halv timme innan jag vandrade hem. Ja, så nu har jag precis ätit middag och satt mig vid datan en stund. Ska ut och jogga om en timme ungefär. Det är verkligen jätte härligt att vara ute och springa på kvällarna när det är såhär mysigt väder ute:) Senare ikväll ska jag nog bara ta det lugnt och titta på tv:D
 
 


Kommentarer
Azra

Du är jättefin Maja! <33

Svar: Aww tack Azra:D
Maja

2013-04-12 @ 16:33:00
URL: http://semicazra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0