17 April 2013

 
Idag har det verkligen varit en toppen dag tillsammans med familj och vänner! Världens bästa födelsedag verkligen. Det jag fick idag var ett par linnen,t-shirts och ett par jeans sen fick jag lite hårband och annat skojsit och ett super gulligt smycke. Sen så har jag fått en ridväst som jag älskar<3 Sen så för ett tag sen tapetserade vi om mitt rum så det räknas såklart också som en toppen present. Är jätte glad över allt hihi:) Nu på kvällen har jag bakat bullar tillsammans med mamma. Jätte goda! Nu sitter jag och kollar på tv. Finns typ inget roligt att se på men det kanske börjar någon film sen? Vet ej. Uppdaterar mer imorgon kramar Maja:)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0