14 April 2013

Hejsan alla! Hoppas allt är bra med er där hemma. Sitter och grejar med datan och har inget att göra haha. Idag har jag varit i två olika stall. Gick upp imorse till första stallet och mockade och bara rycktade och myste med hästarna. Efter det cyklade jag hem i blåsten och åt lunch med mamma och pappa. Strax efter det städade jag snabbt igenom mitt rum innan jag gick upp till nästa granne och red en ridtur i det "underbara vädret". Ne, seriöst det ösregnade och blåste som sjutton! Men det gick jätte bra endå och hästen jag red var jätte framåt och glad trots vädret. Ja, så nu har jag precis kommit hem.
 
Vet att uppdateringen inte varit på topp men imorgon tar jag nya tag i bloggen! Right?:) PS Ni har väll inte missat att jag fixat ny header och bakrund? Vad tycker ni om den? DS
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0