12 April 2013

Godmorgon kära bloggläsare! Idag var det entligen Fredag, härligt! Idag slutar jag redan vid halv tolv så jag tar den tidiga bussen hem och drar direkt till stallet när jag kommit hem. Eftersom det är så himla tråkigt väder idag kommer jag inte rida utan ska bara pyssla lite med hästarna och mocka om det behövs. Kvällen kommer spenderas med familjen. Vi ska väll äta lite god fredagsmat och sen kolla på någon bra film:) Imorgon drar jag till Göteborg för att köpa en ny säkerhetsväst då min gammla börjar bli för liten. Jag får det i födelsedagspresent eftersom jag fyller år på Onsdag! Längtar:D Nu ska jag ha lektion hörs!
En supersöt häst på ett stall jag och en kompis var på en hel dag i sommras.


Kommentarer
Tuuli Elmgren

Sv; Tack!

2013-04-12 @ 15:57:58
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Alice

Sv: Tack :)

2013-04-12 @ 16:08:43
URL: http://ahorselover.bloggplatsen.se
Nea~

Tack ska du ha, din var inte heller så dum :)

2013-04-16 @ 14:47:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0